Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: febrer, 2020

Destí: Camp d'Argelers i Maternitat d'Elna

Imatge
El passat dimecres 5 de febrer els alumnes de 4t d'ESO vam realitzar una excursió a França, concretament a Argelers de la Marenda i a Elna. Teníem com a objectiu commemorar l'exili republicà de la Guerra Civil i visitar la Maternitat d'Elna (que enmig d'aquell infern representava tot un paradís per a les dones embarassades).            Monument megalític en record i homenatge      als milers d'exiliats del camp Vam arribar a la platja d'Argelers: era desèrtica, enorme i només se sentia la remor incessant del mar que transmetia calma i neguit al mateix temps. En aquella mateixa platja es van internar més de 80.000 republicans espanyols i catalans que s’exiliaven i fugien de la Guerra Civil Espanyola (1936-1939). Després de voltar per la platja juntament amb altres  instituts i amb una fotografia de molts exiliats a les mans, ens vam dividir en grups i vam intentar representar els republicans amb les seves mirades perdudes que sor...