CONTINUACIÓ DEL LLIBRE "QUIN PARELL" 😃 -No seràs tu en Pau, no? -I tu l'Anna? Els dos es van quedar amb la boca oberta. Després d'un llarg silenci, per fi el senyor Albert va parlar: -Si que som mentiders, no? -Sí. Però això no m'ho imaginava! De fet vaig estar a punt de fer el salt perquè em pensava que eres en Pau i et decebries quan siguéssis que sóc una vella xaruga.Però al final vaig pensar que aquest era el moment per dir la veritat.Però no negaré que el primer dia que ens havíem de veure en persona se'm va fer un nus a l'estómac gegant. -Doncs, el que diu de sincerar-se, tens més raó que un sant , però amb lo de que ets una vella xaruga... tu dic jo que no m'he decebut gens en descobrir que tu ets l'Anna, Una dona que, en només en veure-la ja em cau la bava. L'Anna es va posar vermella. -Vols anar a un bar que conec- Va dir el senyor Albert. -No merci. No m'agraden els bars- Va respondre ella....