Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: octubre, 2016

EL PRIMER DIA D'INSTITUT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Imatge
EL PRIMER DIA DE CLASSE A L’INSTITUT Al primer dia d'institut vaig haver d'aixecar-me més aviat perquè havia de venir l'autobús, i això va fer "pal". Tot i que a poc a poc m'hi he anat acostumant,el primer dia vaig passar tot el viatge amb autobús badallant. Quan vam arribar a l'institut jo estava amb els nens i nenes de la classe del curs passat. Tots estàvem molt nerviosos. Després va sonar el timbre i cadascú se'n va anar a la seva aula. Llavors vam fer uns jocs per presentar-nos i conèixer'ns més. Després vam anar al pati, les meves amigues del curs anterior i jo ens vam fer amigues de la Mireia, la Júlia, la Xènia i l'Ilham. A la tarda vam fer una gimcana per tot l'institut. Aquell dia vam acabar més aviat perquè només havien de venir els alumnes de 1r d'ESO, però els següents dies hauríem d'acabar a les 14:45 :(. Però m'ho vaig passar molt bé :) .

QUI SÓC JO?

Imatge
HOLA,JO SÓC LA IMAN Hola! Em dic Iman i tinc 12 anys. Visc a Bàscara i sempre hi he viscut. Jo vaig néixer a Catalunya, igual que els meus germans, però els meus pares van néixer a Marroc. Tinc una germana que té 19 anys i un germà que en té 20. La meva germana estudia arquitectura i el meu germà medicina, els dos a la universitat. Jo he passat la primària a l'escola Joan Reglà de Bàscara i ara faig 1r de ESO a l'institut Narcís Monturiol. De gran m'agradaria ser professora d'alguna facultat d'una universitat o fer un Màster a l'estranger. A mi m'agrada llegir,parlar amb les amigues i dibuixar. Però també m'agrada j ugar a  futbol. El meu animal preferit (tot i que és per "descart") és el gat.