Entrevista feta per Iman Bouchikh
Rachid Bouchikh: “El coneixement és la llum que ens il·lumina de la ignorància” Rachid Bouchikh El Jarroudi, nascut a Figueres el 1996, estudia medicina a la Universitat de Girona. Estudies medicina, m’equivoco? No t’equivoques. Estic cursant 3r de Medicina a la UdG. T’ha costat arribar fins aquí? Sí, ha estat relativament difícil aconseguir entrar a medicina i arribar a 3r, però tot i així amb la feina del dia a dia, repassant els apunts i portant la matèria al dia, tot això ajuda bastant. Un últim detall, i en part un secret, els amics i la família també han ajudat bastant, i en part són una peça important que han facilitat, dins del que cap, poder arribar on sóc ara. La carrera és difícil? Si però no. Hi ha molt de temari, no ho negaré, i hi ha molta feina, tampoc es pot negar. No obstant, si s’intenta entendre les coses en comptes de memoritzar-les sense buscar el sentit de les coses, tot el temari es fa més amè. Explica’...